20 Kasım 2011 Pazar

Demet Akalın - Deliyim Ben | Yeni Video Klip 2011


Demet Akalın: 'Hadise'den iğreniyorum'
Hadise'nin keyifli tavırlarıyla çileden çıkan Demet Akalın, Twitter'da öfke saçtı: 'Şu kız memleketine dönsün, harbi iğreniyorum ya bu kızdan'



11

Geçtiğimiz gece bir balıkçıda yemek yiyip çıkışta kahkahalar atan Hadise, kızdırdı. Bu habere en sert tepkiyi gösteren isim ise Demet Akalın'dı.

Ünlü popçu, Hadise için twitter'dan şunları yazdı: "Şu kız memleketine dönsün, harbi iğreniyorum ya bu kızdan. O kız orada sevilmiyor, obez ablasıyla dolandırmış milleti orada da. Kirlenmek güzeldir onlara. Bir şey de bildiği yok, ülkemizi kirletiyorlar. Boğamızdan lokma geçmezken eğlenenlere de zıkkım olsun."

TEK ÖFKELİ DEMET DEĞİL

BURAK ÖZÇİVİT: Biz örnek olmak zorundayız. Böyle ortamda çıkıp gecelere; kahkahalar atmak nedir!

FULDEN URAS: Hadise çizmeyi aştı. Git sanatçılığını, vergini ödediğin Belçika'da yap.

SİNAN AKÇIL: Allah'ım; bu ülkeye ve halkımıza acılı günlerde saygısını 'koruyabilen', müziği geçtim iyi insan olabilen sanatçılar nasip et.






Demet Akalın - Deliyim Ben | Yeni Video Klip 2011 nsns_444

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2009 Jan Jan KızLAr Fan Sohbet Jan Jan Kızlar Dinle