20 Kasım 2011 Pazar

Prenses Jan Jan Lar


Jan Jan Kızlar Jan Jan Şarkı Sözü
Doğal sonuç herkesin etkisi
Güzelliğim Allah vergisi
Makyaj yapmak iş değil
Yapmak hiç lazım değil



Munzur değilim olmadım olamam
Anlamadıysan sözlük bulamam
Kovalamam, kovalamayam
Bu işler hiç benlik değil

Narsist miyim
Yoksa ben kompleks miyim

Jan janlı kağıttan değilim
Dümdüz sade biriyim
Doğal olarak bi de kalbim var
Ona erişene vefasız değilim

Bak benim hayalim gerçek oldu
Aldırış etmedim tarzım oldu
Kendimi buldum zor du inandım
Hedef koydum krekle doldum
..?.. güçlerim, yıldız benim
Kimseyi takmam, arkama bakmam
..?.. komplekstir olayım
devam ettim doğallığı seçtim
lakin bu masalda prenses benim

Narsist miyim
Yoksa ben kompleks miyim

Jan janlı kağıttan değilim
Dümdüz sade biriyim
Doğal olarak bi de kalbim var
Ona erişene vefasız değilim

Söz: Gökhan Özen, Şehrazat
Müzik: Gökhan Özen

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2009 Jan Jan KızLAr Fan Sohbet Jan Jan Kızlar Dinle